2. DOMÁCÍ ÚKOLY

26.6.2019: bez úkolu

24.6.2019: bez úkolu

19.6.2019: čtení – jedna strana z oblíbené knihy

18.6.2019: bez úkolu

17.6.2019: Slabikář str. 22/9 (přečíst a napsat slova, která do vět nepatří)

13.6.2019: Slabikář str. 20/1 přečíst, Pís – str. 20/ poslední tři řádky (1.řádek: Eva zalévá záhon, 2. řádek: Emil myje kolo. 3.řádek: Emil si hraje.)

12.6.20019: Zdokonalujeme čtení str. 11, 12

11.6.2019: Zdokonalujeme čtení  str. 10

10.6.2019: Slabikář – str. 18 /Vlk a čáp přečíst

7.6.2019: Slabikář – přečíst O řepě

6.6.2019: Bez úkolu

5.6.2019: Bez úkolu

4.6.2019: Zdokonalujeme čtení str. 9

3.6.2019: Zdokonalujeme čtení str. 8, Písanka – str. 15 – tři řádky dle uvážení rodičů: Vytvořit krátké věty, aby se dětem na řádek vešly

_________________________________________________________________________________________________________________

31.5.2019: Zdokonalujeme čtení – str. 7, Písanka – str. 14/poslední tři řádky: 1.řádek Petra cáká vodou. 2.řádek: Přijela teta. 3.řádek: Petr vítá tetu.

30.5.2019: Zdokonalujeme čtení – str. 6

29.5.2019: SL – přečíst ještě jednou o Zuzance

28.5.2019: M – pracovní list str. 24/2, Zdokonalujeme čtení str. 6

27.5.2019: M – pracovní list str. 24/1 (tři sloupečky), Zdokonalujeme čtení str. 5

24.5.2019: SL – nakreslit Adélku (děti vědí), Pís – str. 9/dopsat stránku

23.5.2019: SL – str. 6/1 přečíst, Pís – str. 8/ tři řádky (1.řádek: Hela váží mouku, 2. Hela maže housku, 3. řádek Umí to sama)

22.5.2019: Zdokonalujeme čtení str. 4, na zítra přinést dvě vyfouknutá vajíčka

21.5.2019: Zdokonalujeme čtení str. 3, SL – str. 4/1 přečíst

20.5.2019: Zdokonalujeme čtení str. 2

17.5.2019: bez úkolu

16.5.2019: Zdokonalujeme čtení 3.díl – str. 1 (celá)

15.5.2019: SL – str. 64/2

14.5.2019: Pís – str. 3 (poslední tři řádky), Prv – děti mají za úkol zjistit informace o ptácích (každá řada má úkol jiný – děti vědí)

13.5.2019: Čtení – děti si přečtou půl stránky z oblíbené knížky – zítra budou vyprávět, o čem četly

10.5.2019: M – str. 27/2 – zpaměti,  SL – str. 60 dokreslit obrázky dole cv. 4

9.5.2019: SL – str. 59/1

7.5.2019: SL – str. 58 cv. 1 – naučit se básničku (děti to zkusí samy, bez rodičů)

6.5.2019: M – str.21/  cv. 4,5

3.5.2019: SL – str. 56/1 – přečíst básničku, SL – str. 57/1 přečíst slova s obtížnou výslovností

2.5.2019: Slabikář – děti mají cvičení načtení označené (určitě si to pamatují)

_________________________________________________________________

30.4.2019: čtení dle vlastního výběru, může být i pamětné opakování příkladů do 15

29.4.2019: SL – str. 54/3 (dvakrát přečíst)

26.4.2019: bez úkolu, ale číst se může:)

25.4.2019: SL – str. 52/1

24.4.2019: SL – str. 51/1

23.4.2019: Zdokonalujeme čtení str. 44/1, 2

17. 4. 2019: 

  • Na prázdniny: Děti mají za úkol každý den kousek přečíst – mohou využít Slabikář nebo Zdokonalujeme čtení, pokud zvládnou, mohou si vybrat i jinou knížku. A také sem tam procvičovat matematiku – sčítání a odčítání do 15 bez přechodu přes desítku. Jediný písemný úkol bude písanka: str. 36 – 39. Je důležité, aby děti za prázdniny nezapomněly tvary psacích písmen. Jsou to písmena, která už děti umí napsat, jen je nad nimi navíc háček. Rozvrhněte si psaní, jak potřebujete. (u písmenek píšeme celý řádek, u slabik jen jednu slabiku a slova dvě na řádek).

16.4.2019: bez úkolu (ale přečíst si můžete cokoliv) :)

15.4.2019: SL – str.46/3

12.4.2019: čtení ve Slabikáři nebo v knížce Zdokonalujeme čtení

11.4.2019: SL – str. 43/1, 2

10.4.2019: SL – str. 42/3

9.4.2019: SL – str. 41/2. Děti se mají doma podívat, jestli najdou v knihovně knížku s názvem Encyklopedie.

8.4.2019: Bez úkolu

5.4.2019: ZČ – str. 37

4.4.2019: ZČ str. 36

3.4.2019: SL – str. 37/1

2.4.2019: bez úkolu

1.4.2019: ZČ – 18

_______________________________________________________________

29.3.2019: SL – str. 35/1

28.3.2019: ZČ – str. 4 /celá

27.3.2019: SL – str. 33/2

26.3.2019: SL – str. 31/3, Pís – str. 25/poslední tři řádky

25.3.2019: SL – str. 31/1. Pís – str. 24/ poslední dva řádky

22.3.2019: SL – str. 29/2 přečíst, M +,- do deseti zpaměti

21.3.2019: SL – str. 29/1, M – počítat +,- do deseti (rodiče diktují příklady, děti zpaměti počítají)

20.3.2019: bez úkolu

19.3.2019: SL – str. 27/1, Pís – str. 22/ poslední tři řádky

18.3.2019: SL – str. 25/1, ČJ – DÚ napsat slova PSACÍM PÍSMEM: sauna, autor, soudek, máky

15.3.2019: SL – str. 24/2

14.3.2019: SL – str. 23/1, sešit ČJ – DÚ: přepsat následující slova psacím písmem do domácího sešitu (děti vědí, jakým způsobem – stejně jako v diktátu): datel, zima, komín, košík, párek, šiška

13.3.2019: SL – str. 22/1. Pís – str. 18/ poslední tři řádky

12.3.2019: SL – str. 21/1, Pís – str. 17/první tři řádky

11.3.2019: SL – str. 19/1 přečíst, Pís – 16/poslední tři řádky

 

pondělí 4.3.2019: SL – str. 17/cv. 1,2. M str. 49/1, Pís – str. 14/4 řádky

středa 6.3. 2019: SL -str. 17/3, 4, 5. M str. 49/2,3. Pís – str. 14/4 řádky

pátek 8.3.2019: SL – str. 18/1,2. M – str. 49/4. Pís – str. 15/4 řádky

neděle 10.3.2019: SL – str. 18/3,4. M – sčítání a odčítání 0-10 (rodiče říkají příklady, děti výsledky). Pís – str. 15/4 řádky

_________________________________________________________________________________________________________________________________

 

27.2.2019: SL – děti mají označeno úkol je až na pátek

26.2.2019: SL – str. 13/1

25.2.2019: SL – str. 10/2 přečíst, 11/1 přečíst, děti které se ještě nenaučily básničku, mají úkol naučit se na zítra

22.2.2019: Jen jeden důležitý úkol, doufám, že si všechny děti vzpomněly:) Naučit se básničku – měla by být vložena v žákovské knížce

21.2.2019: ZČ – str. 5 (celou stránku přečíst)

19.2.2019: SL – str. 9/2, 4 (přečíst)

18.2.2019: SL – str. 8/1, Pís – str. 9/ první tři řádky (napsat jen jedno slovo na řádek)

14.2.2019: SL – str. 5/2 přečíst, Pís – str. 5/tři řádky (předposlední řádek děti přepíší na řádek poslední)

13.2.2019: ZČ – 2.díl str. 4/1,2. Pís – str. 4/první tři řádky

12.2.2019: ZČ – 2.díl str. 3/2,3. Pís 2.díl – str. 3/ první tři řádky

11.2.2019: ZČ – 2.díl str. 2/1, Pís – str. 56/ tři řádky

8.2.2019: ZČ – str. 64/1,2

7.2.2019: SL – str. 52/4, Pís – str. 52/tři řádky, přinést číslo 9

6.2.2019: ZČ – str. 59/2,3, Pís – str. 49/ dva řádky

5.2.2019: SL – str. 52/4

4.2.2019: ZČ – str. 58/1,2. Pís – str. 48/tři řádky

31.1.2019: SL – str. 50/1,2,3

30.1.2019: ZČ – str. 57/2,3. Pís – str. 43/ tři řádky

29.1.2019: SL – str. 49/1, Pís – str. 42/ tři řádky

28. 1. 2019: SL – str. 47/2, Pís – str. 41/ druhý a třetí rádek

25.1.2019: ZČ – str. 46/1

24.1.2019: ZČ – str. 46/2

23.1.2019: SL – str. 44/1, M – str. 27/1

22.1.2019: SL – str. 43/4, Pís – str. 37 (dva řádky)

21.1.2019: SL – str.43/1, M – str. 25/2, přinést písmenko Š, R

18.1.2019: SL – str. 41/2

17.1.2019: SL – str. 39/1, M – přinést číslo 8

16.1.2019: SL – str. 38 (naučit se básničku) – rodiče čtou básničku, děti ji postupně opakují, Pís – str. 34/poslední dva řádky

15.1.2019: SL – str. 37/1, 3

12.1.2019: SL – 36/3, M – str. 20/1

11.1.2019:

DŮLEŽITÉ:

Někteří rodiče se dívají jen do sekce DOMÁCÍ ÚKOLY, je třeba denně kontrolovat ještě sekci PRO RODIČE, kde jsou důležité informace! Dokonce se někteří rodiče nedívají ani do sekce DOMÁCÍ ÚKOLY.  Mluvila jsem o tom i na třídní schůzce. Tím, že sekce nekontrolujete, uvádíte své děti do nepříjemných situací, musí se omlouvat za Vás před celou třídou, že něco nemají, je jim to líto a místo pilné práce v hodinách, pláčou a jsou smutné. Podle zákona dítě musí chodit do školy připravené a se splněnými domácími úkoly. Dosud jsem tolerovala OPAKOVANÉ neplnění domácích úkolů a nenošení pomůcek u konkrétních jedinců. Ale už to nejde. Dle ustanovení vedení školy jsem povinna za OPAKOVANÉ neplnění úkolů psát poznámky a na základě poznámek dávat třídní a ředitelské důtky. Budu nucena trestat  děti za nezodpovědnost rodičů. A věřte, že to dělám velmi nerada! Děti v tomhle věku si nedokáží zapamatovat všechny informace, proto je kontrola webových stránek NUTNÁ!

MOC DĚKUJI RODIČŮM, KTEŘÍ PRAVIDELNĚ WEBOVÉ STRÁNKY KONTROLUJÍ A POMÁHAJÍ DĚTEM S PŘÍPRAVOU DO ŠKOLY! VELMI SI JEJICH SPOLUPRÁCE VÁŽÍM!

SL – str. 35/1, Děti napíší diktát písmen na papír. Udělejte, prosím, řádky. Vy diktujete, děti píší MALÁ PSACÍ písmena (jako v písance): m, s, u, a, l, o, i, e. Na další řádky děti napíší slova malým psacím písmem: maso, lomí, milá, lama

10.1.2019: ZČ – str. 20/1,2. M – str. 17/2, děti si přinesou písmenko K

9.1.2019: ZČ – str. 33/3, M 17/1 dokončit cvičení (děti vědí)

8.1.2019: ZČ – str. 33/1,2. M – str. 16/1

7.1.2019: SL – str. 31/1

4.1.2019: SL – str. 30/3 (čtení slabik)

3.1.2019: SL – str. 29/1 – přečíst, Pís – str. 27/ poslední dva řádky (psacím písmem: mele, láme)

________________________________________________________________________________________________________________________________

domácí úkoly na vánoční prázdniny jsou v sekci PRO RODIČE

20.12.2018: SL – str. 25/1

19.12.2018: SL – str. 23/1 (přečíst), Pís – str. 22/čtyři řádky

18.12.2018:  ZČ – str. 22/3, Pís – str. 20/ první tři řádky

17.12.2018: ZČ – str. 20/3. Pís – str. 19/2. a 3. řádek

14.12.2018: ZČ – str. 23/2,3

13.12.2018: ZČ – str. 10/cv. 1,2 . Pís – str. 16/první tři řádky

12.12.2018: ZČ – str. 15/2,  Pís – str. 14/ první tři řádky

11.12.2018: ZČ – str. 27 celou stránku kromě cv. 1

10.12.2018: ZČ- str. 27/1

7.12.2018: SL – str. 21/1

6.12.2018: SL – str. 21/1, Pís – str. 10 (poslední dva řádky)

5.12.2018: Zdokonalujeme čtení (ZČ) – str.6/2. Pís – str. 9/ dva řádky

4.12.2018: SL – str. 17/3, M – str. 5/1 (jen první sloupeček)

3.12.2018: ZČ – str. 5/cv. 2, 3

______________________________________________________________________________________________________________

30.11.2018: SL – str. 14/1, str. 15/3

29.11.2018: SL – str. 13/1

28.11.2018: bez úkolu

27.11.2018: Zdokonalujeme čtení (ZČ) – str. 5/1. Pís – str. 4/ dva označené řádky

26.11.2018: SL – str. 9/5. M – str. 56/ třetí sloupeček příkladů

23.11.2018: SL – str. 9/1. Zdokonalujeme čtení str. 1/cv. 3

22.11.2018: SL – str. 7/4, SL – str. 8 (naučit se básničku, děti ji už umí ze školy, stačí zopakovat)

21.11.2018: SL – str. 6/4, Zdokonalujeme čtení – str. 1/2

20.11.2018: Zdokonalujeme čtení – str. 1/ cv. 1 (knížku Zdokonalujeme čtení si nechávejte doma, přečteme si na interaktivní tabuli), PÍS – str. 1/poslední řádek (děti napíší znovu řádek, který se jim nepovedl)

19.11.2018: SL – str. 5/1, PÍS – str. 3/ dva řádky

16.11.2018: SL – str. 3/1

15.11.2018: podepsat písmenka

14.11.2018: bez úkolu

13.11.2018: ŽA – str. 53/2

12.11.2018: ŽA – str. 52/3

9.11.2018: ŽA – str. 49/1 – čtení vět, M – str. 37/ 4 – jen zpaměti

8.11.2018: ŽA – str. 48, M – str. 40

7.11.2018: ŽA – str. 47/2

5.11.2018: ŽA – str. 44/4

1.11.2018: ŽA – str. 41/2

___________________________________________________________________________________________________________

31.10.2018: ŽA – str. 40/3

25.10.2018: ŽA – čtení slabik str. 35/2 (zkuste se ke čtení vracet každý den – vyberte jakékoliv cvičení se slabikami, pět dnů je dlouhá doba. M – str. 36/3 (přes víkend a prázdniny můžete opakovat příklady na sčítání a odčítání. Říkáte příklad, děti řeknou výsledek).

24.10.2018: ŽA – str. 38/4

23.10.2018: ŽA – str. 37/1 – děti přečtou věty.

22.10.2018: ŽA – str. 36/4

19.10.2018: ŽA – str. 35/2

18.10.2018: ŽA – str. 34/3

17.10.2018: ŽA – str. 33/cv. 4, str. 32 – přečíst písmenka cv. 4

16.10.2018: ŽA – str. 32/cv.4.

15.10.2018: ŽA – str. 30/cv. 4

12.10.2018: ŽA – str. 28/cv. 3

11.10.2018: M – str. 25/cv. 4 (dole na stránce najdete informace o cvičení, můžete využít výukové video)

10.10.2018: bez úkolu

9.10.2018: ŽA – str. 27/cv. 1

8.10.2018: ŽA – str. 24/4

5.10.2018: ŽA – str. 23/cv. 3

4.10.2018: ŽA – str. 22/ cv. 3

3.10.2018: Uvolňovací cvičení – str. 10

2.10.2018: M – str. 19/cv. 2

1.10.2018: ŽA – str. 18/ cv. 4 (číst), děti nesou ukázat matematiku

________________________________________________________________________________________________________________

27.9.2018: bez úkolu

26.9.2018: dnes bez úkolu

25.9.2018: dnes bez úkolu

24.9.2018.: Matematika str. 13/ 5

19.9.2018: ŽA – str. 7/3 – druhé cvičení (vybarvit písmenka podle zadání)

17.9.2018 : děti mají domácí úkol v Matematice (mají označeno červenou pastelkou). 

15.9.2018: děti si v pondělí přinesou do školy tuhé lepidlo v tyčince (bylo v dárkovém balíčku, který děti dostaly první školní den)                                        14.9.2018: přinést lepidlo v tubě (děti dostaly v dárku od pana starosty)